ຜົນປະໂຫຍດຈາກການກິນຫມາກໄມ້ຫມົດເປືອກ

Standard

ຮຽບ​ຮຽງ​ໂດຍ: ຕາ​ດຳ

 

ເປືອກ​ຂອງ​ຫມາກ​ໄມ້​ນັ້ນ ມີ​ປະ­ໂຫຍດ​ຫລາຍໆ​ຕໍ່​ຮ່າງ­ກາຍຂອງ​ຄົນ​ເຮົາ ດັ່ງ­ນັ້ນ ໃຜ​ທີ່​ຮັບ​ປະທານ​ຫມາກ​ໄມ້​ແບບ​ປອກ​ເປືອກອອກ ຄວນ​ຈະ​ປ່ຽນ​ແນວ​ຄວາມ​ຄິດ​ການ​ຮັບ​ປະ­ທານ​ແບບ​ນັ້ນ​ໄດ້ແລ້ວ ເພື່ອ​ປະ­ໂຫຍດ​ສຳ­ລັບ​ຮ່າງກາຍ​ຂອງ​ຕົວ​ທ່ານ​ເອງ.

 

ເປືອກ​ຫມາກ­ກ້ຽງ, ຫມາກນາວ ແລະ ຫມາກ​ຂີ້­ຫູດ: ມີ​ສານດີŒໄລ​ໂມ​ນິນ, ເທີ​ປິນ ເຮ​ສ​ເພີ​ຣິ ດິນ, ຄູ​ມາ​ຣິນ ແລະ ແຄ​ໂລ​ທິນອຍ ເຊິ່ງ​ສານ​ຈຳ­ພວກ​ນີ້​ຈະ​ຊ່ວຍປ້ອງ​ກັນ​ການ​ຕົກ​ເລືອດ ໂດຍ​ຫລຸດຄວາມ​ບາງ​ຂອງ​ເສັ້ນ­ເລືອດ​ຊ່ວຍຕໍ່­ຕ້ານ​ເຊື້ອ​ພະ­ຍາດ ແລະ ຍັງຊ່ວຍ​ຕ້ານ​ອະ­ນຸ​ມູນ​ອິດ­ສະ­ຫລະກໍ່​ຈະ​ມີ​ຜົນ​ດີ​ຕໍ່​ສຸ­ຂະ­ພາບ.

ເປືອກ​ຫມາ​ສີ­ດາ: ອຸ­ດົມ​ເຕັມໄປ​ດ້ວຍ​ໃຍ​ອາ­ຫານ (Fiber) ທີ່ມີ​ປະ­ໂຫຍດ​ຕໍ່​ຮ່າງ­ກາຍ​ເຊັ່ນ: ທາດ​ເຫລັກ, ໂປຣ​ແຕ​ສ​ຊຽມ ແລະ ວິ­ຕາ­ມິນ​ບີ​ຫລາຍ​ກວ່າ​ທີ່​ໄດ້​ຈາກຊີ້ນ​ສັດ​ອີກ.

ເປືອກ​ແອບ​ເປິລ: ສາ­ມາດ​ຕ້ານມະ​ເຮັງ ໂດຍ​ຄຸນ​ປະ­ໂຫຍດ​ຂອງຫມາກ​ແອບ​ເປິລ​ສີ­ແດງ 1 ຫນ່ວຍ ມີ​ສານ​ຕໍ່­ຕ້ານ​ສານ​ອະ­ນຸ​ມູນ​ອິດສະ­ຫລະ​ທຽບ​ເທົ່າ​ກັບ​ວິ­ຕາ­ມິນ​ຊີ 820 ມິ​ນິ​ກຣາມ.

ເປືອກ​ຫມາກ​ໄມ້​ມີ​ຄຸນ​ປະໂຫຍດ​ກໍ່​ຈິງ ແຕ່​ກ່ອນ​ຈະ​ຮັບ​ປະທານ​ລົງ­ທ້ອງ​ຄວນ​ລ້າງ​ນ້ຳ​ໃຫ້​ສະອາດໆ​ກ່ອນ ເພື່ອ​ສະ­ລ້າງ​ສານເຄ​ມີ​ຕ່າງໆ​ທີ່​ຕິດ​ຢູ່​ເປືອກ​ຫັ້ນ​ອອກ ຈິ່ງ​ບໍ່​ເປັນ​ອັນ­ຕະ­ລາຍ​ຕໍ່​ສຸ­ ຂະ­ພາບ.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s